شرکت صنایع وکیوم آسیا

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

شرکت وکیوم آسیا به شماره ثبت ۳۸۷۷۵۶ دارای اندوخته‌ای گرانبها از دانش فنی و تجربه‌ بیش از دو دهه در زمینه طراحی، ساخت،  تعمیر و فروش سیستم های وکیوم ( وکیوم آب در گردش ، وکیوم رینگ مایع ) و فشار یکی از برترین های صنعت وکیوم ( وکیوم آب در گردش ، وکیوم رینگ مایع ) می‌باشد.

محاسبه، طراحی و ساخت همه گونه مدار بلوئرهای روتس و سیستم های وکیوم ( وکیوم آب در گردش ، وکیوم رینگ مایع )  زیر نظر مهندسین کارآزموده، تحویل و راه‌اندازی دستگاه‌ها در محل کارخانه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر زمینه‌های کاری شرکت وکیوم آسیا است.

فن‌آوری روز دنیا:

شرکت وکیوم آسیا با بهره‌گیری از فن‌آوری روز دنیا و بکار گرفتن ماشین آلات، تجهیزات و امکانات دقیق و پیشرفته سخت‌افزاری توانایی تعمیر و بازسازی انواع سایدچنل، بلوئر، پمپ های وکیوم آبی ( وکیوم آب در گردش ، وکیوم رینگ مایع ) ، روغنی و خشک و همچنین پمپ های دیفیوژن و توربو مولوکولار را در داخل کشور فراهم آورده است.

شرکت وکیوم آسیا با فعالیت در عرصه بین‌المللی و دسترسی به بازارهای جهانی و ارتباط مستقیم با سازندهای خارجی دارای یکی از توانمندترین شبکه‌های تامین قطعات پمپ ها، اتصالات، فشارسنج ها، مخزن‌ها و دیگر ملزومات صنعت وکیوم می‌باشد.

این مجموعه صنعتی (شرکت وکیوم آسیا) با بهره‌گیری از تجارب متخصصین، ارتباط با دانشگاها و موسسات عالی داخلی و خارجی توانسته است به منظور کاهش برق مصرفی و بهینه سازی انرژی اقدامات موثری در اصلاح و تغییر مدارها و سیستم های خلاء و فشار فرسوده و قدیمی انجام دهد.

تجربه های همکاری آسیا وکیوم

از تجربه‌های کاری شرکت وکیوم آسیا می‌توان بازسازی پمپ روتس مدار شرکت های ره آورد تامین، سایپا آذین، معدن آلومینای ایران، نوین چوب، پمپ های وکیوم آبی ( وکیوم آب در گردش ، وکیوم رینگ مایع ) کارخانه نگین پلی استر، لبنیات سحر، صنایع غذایی وجین و بازساری پمپ های توربو با فناوری بسیار بالای کارخانه شیشه سازی، آزمایشگاه خاک آزما نگین و همچنین طراحی و ساخت دستگاه‌های اتوکلاو و تعمیر و بازسازی پمپ های توربو و دیفیوژن برای شرکت طب پارس، بازسازی روتاری‌های دو مرحله‌ای روغنی برای شرکت توسعه مطالعات علمی، جهاد دانشگاهی شریف و بسیاری دیگر نام برد.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱)آموزش نصب پمپ وکیوم روغنی ؟
۲)چگونه پمپ وکیوم آبی انتخاب کنیم ؟
۳) تعمیر و راه اندازی وکیوم پمپ؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ آبی دو مرحله ای؟
۷) نحوه تعمیرات تخصصی پمپ وکیوم؟
۸) ویژگی های پمپ دیافراگمی؟
۹)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۱۰) ویژگی های وکیوم پمپ بوستر؟
۱۱) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۱۲) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا