[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6s8at’ admin_preview_bg=”]

قطعات یدکی پمپ وکیوم

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ و بلوئر با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

قطعات یدکی پمپ وکیوم در شرکت فنی مهندسی وکیوم آسیا برای تعمیر و نگهداری پمپ های وکیوم موجود می باشد. این قطعات شامل فیلتر روغن، فیلتر هوا، روانکاری های مخصوص، دریچه ها، گیج خلاء، اتصالات خلاء و قطعات برای تعمیرات کلی است. ما مجموعه ای از لوازم جانبی را برای پمپ های خلاء و بلوئرها ارائه می کنیم. شایع ترین لوازم شامل فیلترها، جداسازها ، اتصالات، فلنج ها، پوشش های ضد سر و صدا، قاب ها، واحد های کنترل و سایر قطعات است.

مجموعه گروه صنعتی وکیوم آسیا به عنوان تامین تامین و تولید کننده انواع قطعات یدکی پمپ وکیوم همواره در کنار مشتریان گرامی بوده و آنها را در هیچ لحظه ای تنها نگذاشته است. این گروه آمادگی خود را جهت ارائه سرویس و تعمیر انواع پمپ های وکیوم آبی یا آب در گردش ( رینگ مایع ) و همچنین ارائه مشاوره در زمنیه نصب و راه اندازی پمپ های وکیوم اعلام می دارد.

گروه صنعتی وکیوم آسیا قطعات یدکی را بر اساس استاندارد های اروپایی و آمریکایی تولید نموده و در صورت نیاز قطعاتی مطابق با نیاز مشتریان ( با توجه به شرایط محیطی، مثال : اسیدی – بازی و … ) تولید می نماید.

قطعات یدکی پمپ وکیوم شامل:

  1.  تیغه پمپ وکیوم
  2. پروانه پمپ وکیوم
  3. شیرآلات پمپ وکیوم
  4. فشار سنج پمپ وکیوم
  5. رادیاتور پمپ وکیوم
  6. سیلندر پمپ وکیوم

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت گیج وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:

۱) روغن پمپ وکیوم چیست؟
۲) توضیح درباره فیلترها و سپراتور ها؟
۳) اتصالات و قطعات یدکی سیستم خلاء؟
۴) گیج پمپ های وکیوم و عملکرد آن؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید