[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-h5846′ admin_preview_bg=”]

هفت مهم در تعمیر پمپ های وکیوم و بلوئر هوا

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی و وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

مکانیک دقیق یک فرایند بازسازی و تعمیرات هفت نقطه ای را برای تمام پمپ های وکیوم ابی وکیوم اسیا توسعه داده است. فرآیند ما اجازه می دهد تا تکنسین های ما به طور کامل هر قطعه تجهیزات را بررسی و همه اجزای اصلی را با پمپ خلاء بررسی کنیم. هدف ما با هر یک از فرآیند تعمیر، بازگشت پمپ به استانداردهای کار نصب شده است تا بهترین توانایی ما. مراحل تعمیر پمپ هفت گام شامل:

هر یک از فرآیندهای ما در فرایند تعمیر پمپ وکیوم و بلوئر هوا، توسط مکانیک تجربه و ماشینکاری انجام می شود که تجربه کار با تجهیزات پمپ خلاء وکیوم اسیا را دارد.

بررسی چشمی و بازرسی

قطعات  پمپ وکیوم تعمیری در شرکت صنایع وکیوم آسیا از هم جدا می شوند و بازرسی می شوند. این روند گسترده اجازه می دهد تا تیم با تجربه ما به شناسایی علت شکست در پمپ مایع است. تکنسین های با تجربه پمپ ما قادر به ارائه اطلاعاتی هستند که لازم است برای درک پمپ های خود ناکام و اقدامات اصلاحی برای تعمیر پمپ خلاء مایع حل شود.

هنگامی که ما علت شکست و تعمیر مورد نیاز را تعیین کردیم، می توانیم به مشتری یک گزارش مکتوب ارائه دهیم که هزینه ها، مواد مورد نیاز و خدمات کار را برای تکمیل تعمیرات مشخص  کند.

بازرسی مواد

تمام مواد و قطعات remanufactured مطابق مشخصات جاری نصب شده است. تمام فولاد ضد زنگ مورد استفاده در پوشش قطعات، ۳۰۴ لیتر یا ۳۱۶ لیتر است که به مشخصات تولید شده مربوط می شود. در صورتی که اجزای جدید مورد نیاز باشد، تولید می شوند تا مشخصات اصلی گودرن دنور نوش کستینگ را برآورده سازند.

بازسازی

مکانی دقیق جایگزین تمام قطعات خلاء مایع حلقه با قطعاتی است که با مشخصات اصلی پمپ های گاردنر دنور نیچ مطابقت دارند.

ما محصولات جایگزین با کیفیت بالا را در قیمت های رقابتی ارائه می دهیم.

هر پمپ وکیوم و بلوئرتعمیر شده در ۹۰٪-۹۵٪ از یک پمپ جدید عمل می کند.

هر پمپ وکیوم شرکت صنایع وکیوم آسیا با استفاده از مجموعه ای از قطعات جدید و بازسازی شده، تعمیر می شود / بازسازی می شود. دقیق مکانیکی قادر به ارائه یاطاقان، بسته بندی و واشر جدید است. در هر روند تعمیر ما قادر به عرضه بلبرینگ، واشر، بسته بندی، مهر و موم و لوله کشی است.

تحمل

هر پمپ وکیوم تعمیری وکیوم آسیا طبق دستورالعمل و مشخصات اصلی نصب شده تعمیر می شود. تیم ما با تجربه مکانیک و ماشینکاری دانش خوبی از هر پمپ خلاء ASIA VACUUMدارد.

مونتاژ

همانطور که هر پمپ خلاء ASIA VACUUM هر ترخیص و تحمل در طول مونتاژ دو بار بررسی می شود. هر قسمت و جزء بازرسی می شوند تا مطمئن شوند که پمپ خلاء مونتاژ شده به طور مساوی و موثر عمل می کند.

نقاشی و پوشش

برای مشخصات مشتری همه پمپ ها پر شده و رنگ آمیزی شده اند تا بتوانند طول عمر پمپ را تامین نمایند. ما می توانیم هر پمپ را نقاشی کنیم تا استانداردهای رنگ مشتری را در صورت لزوم ببینیم.

آخرین بررسی

آخرین و مهم ترین مرحله در روند تعمیر یک پمپ خلاء وکیوم آسیا، روند بازرسی نهایی است. ما خودمان را در ارائه مشتریان خود به پمپ های خلاء جایگزین یا تعمیر شده که استانداردهای نصب شده و استانداردهای بهره برداری شما را برآورده می کنیم، قدردانی میکنیم. قبل از حمل و نقل ما هر جنبه ای از پمپ خلاء را بررسی می کنیم تا استانداردهای نصب شده را برآورده کنیم و مطمئن شویم که ما به خرابی های مربوط به پمپ تعمیر می کنیم.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:

۱) مشاوره فنی و تخصصی درباره وکیوم پمپ و بلوئر هوادهی؟
۲) آموزش نصب و راه اندازی وکیوم پمپ روغنی؟
۳)راه اندازی انواع وکیوم پمپ؟
۴)نحوه عملکرد پکیج وکیوم آبی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم در صنعت برق و الکتریکال؟
۶)عملکرد و کارایی الکتروموتورها؟
۷)عملکرد و کارایی ژنراتورها؟
۸)کاربرد وکیوم در صنایع نساجی؟
۹)کاربرد وکیوم در صنایع پلیمر؟
صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]