[av_textblock size=” font_color=” color=”]

همکاری وکیوم بوش و وکیوم فایفر

همکاری شرکت وکیوم بوش و شرکت وکیوم فایفر

گروه Busch و Pfeiffer Vacuum توافق نامه همکاری استراتژیک را امضا کردند
مولبورگ ، آلمان 20/05/19 Busch SE (“گروه Busch”) و Pfeiffer Vacuum Technology AG (“Pfeiffer Vacuum”) امروز توافق نامه ای را برای همکاری استراتژیک آینده بین دو شرکت امضا کردند.

همکاری در جهت ارائه مزیت های رقابتی ، رشد درایو و تقویت بهره وری
همکاری ها شامل فروش ، خدمات ، خرید ، تحقیق و توسعه و همچنین فناوری اطلاعات است
مشتریان برای بهره مندی از سبد محصولات گسترده تر و خدمات جامع تر

براساس این توافق نامه – که به عنوان یک توافقنامه روابط شناخته می شود – دو شرکت قصد دارند تا همکاری ها را تقویت کرده و جایگاه خود را در بازار فناوری خلاء تقویت کنند. گروه Busch و Pfeiffer Vacuum فرصتی برای همکاری نزدیک تر به ویژه در زمینه فروش ، خدمات ، خرید ، تحقیق و توسعه و همچنین عملکردهای IT می بینند.

سامی بوش ، یکی از شرکای مدیریتی گروه Busch: “توافق نامه روابط منعقده امروز هر دو شرکت را قادر می سازد تا به مشتریان خود در سراسر جهان محصولات گسترده تری و حتی خدمات بهتر ارائه دهند و بدین ترتیب ارزش افزوده ای را برای مشتریان ، نیروی کار و سهامداران به عنوان یک خانواده ایجاد کنند. مشاغل ، ما متعهد به رشد پایدار و طولانی مدت برای هر دو شرکت هستیم. ”

“ما خوشحالیم که فرصت همکاری با گروه Busch که در نوامبر 2018 اعلام شد ، اکنون حاصل شده است. هر دو شرکت از این مزیت بهره مند می شوند. همکاری استراتژیک به ما این امکان را می دهد که حاشیه رقابتی خود را در بازار فناوری خلاء تیزتر کرده و هزینه خود را بهینه کنیم. سازه ها ، “گفت: دکتر اریک Taberlet ، مدیر عامل شرکت Pfeiffer Vacuum Technology AG.

این همکاری بطور خاص شامل توسعه یک سبد محصولات مشترک جهانی و استفاده از حق ثبت اختراع یکدیگر است. علاوه بر این ، دو شرکت فرصت هایی را برای تولید متقابل و توسعه محصولات مشترک ، استفاده مشترک از ساختارهای موجود در خدمات و فروش و همچنین ترکیب خرید و هزینه های IT در سطح کشور را بررسی می کنند. از طریق شرکت تابعه خود Pangea GmbH ، گروه Busch بیش از 50 درصد سهام شرکت Pfeiffer Vacuum را در اختیار دارد. علاوه بر شرکتهایی که در سطح عملیاتی با هم همکاری می کنند ، این توافق نامه همکاری هایی را در زمینه های رعایت و مدیریت ریسک به منظور اطمینان از استانداردهای یکسان فراهم می کند. هر دو شرکت از نظر قانونی مستقل خواهند ماند.

[/av_textblock]