پمپ وکیوم روغنی پیستونی | Rotary Piston Vacuum Pump

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

پمپ وکیوم پیستونی روغنی روتاری صنایع وکیوم آسیا مخصوصاً برای تخلیه سریع جوهای آلوده در محفظه های بزرگ مناسب است. ما پمپ های پیستونی دوار ادواردز استوکس ۲۱۲J و ۴۱۲J را حمل می کنیم. ما همچنین دارای مجموعه وسیعی از پمپ های پیستونی دوار Kinney ، Leybold و Stokes هستیم. این پمپ بصورت یک تا چند مرحله‌ای ساخته می‌شود. در روتاری وین خشک از تیغه های گرافیتی استفاده می‌شود. در صنایع دارویی و شیمیایی و مواردی که بخارات آب و روغن نباید در سیستم باشند از این پمپ استفاده می‌شود. فشار نهایی وکیوم روتاری خشک تا ۸۰ میلی بار می‌رسد. پمپ روتاری را می‌توان به عنوان پمپ پشتیبان برای پمپهای روتس، دیفیوژن و توربومولوکولار استفاده نمود و از ترکیب این پمپ با پمپهایی نظیر روتس می‌توان به فشارهای پایین‌تری رسید.

همه پمپ های وکیوم پیستونی روتاری صنایع وکیوم آسیا هیچ گونه تماس فلزی به فلزی بین پیستون پمپ و سیلندر ندارند و فاصله ها با روغن پر می شوند. با داشتن گزینه هایی بین طراحی پیستون دوبلکس یا سه تایی و خنک کننده با هوا یا خنک کننده با آب ، شما تضمین می کنید که یک راه حل پمپاژ بالا را که به طور خاص با پارامترهای عملکردی شما با خط KT ، KC ، KTC ، KD یا KDH پیستون روتاری تنظیم شده است.

پمپ های وکیوم:

کاربردها: خشک کردن روغن ترانسفورماتور ، عملیات حرارتی ، پوشش ، متالورژی

مدلهای تک مرحله ای صنایع وکیوم آسیا شامل یک سیستم روانکاری یکپارچه و مثبت برای اطمینان از روانکاری مطمئن در تمام سطوح فشار می باشند. پمپ های صنایع وکیوم آسیا دارای آب سرد هستند. سیستم های خنک کننده هوا اختیاری در دسترس هستند. سوپاپ های قابل تنظیم گاز بالا برای جابجایی آب و سایر بارهای بخار استاندارد هستند. سیستم تصفیه روغن اختیاری نصب شده در کارخانه هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و زمان کار را افزایش می دهد.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی یک مرحله ای ؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی دو مرحله ای ؟
۳) پمپ وکیوم رینگ آبی؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ آبی دو مرحله ای؟
۷) نحوه تعمیرات تخصصی پمپ وکیوم؟
 صنایع وکیوم آسیا

دیدگاهتان را بنویسید