[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-7pjdu’ admin_preview_bg=”]

پکیج وکیوم خشک

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پکیج های پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

فن آوری های مختلف برای ایجاد خلا همه کاره است. پمپ های خلاء حلقوی مایع و خروج کننده های بخار برای تولید خلاء ، دهه ها اسب قوی کار بوده اند. با این حال ، مانند پمپ های خلاء پره دوار با روانکاری روغن در گردش ، آنها دارای یک معایب هستند: آنها به یک سیال عامل نیاز دارند که با گاز فرآیند تماس پیدا کند. در اواسط دهه ۱۹۹۰ ، Busch Vacuum Solutions اولین پمپ خلاء پیچ را در بازار ، COBRA ، راه اندازی کرد. تفاوت عمده با پمپ های خلاء که در آن زمان شناخته شده بود این بود که پمپ های خلاء برای فشرده سازی گاز فرآیند به هیچ سیال عملیاتی نیاز ندارند. به همین دلیل است که آنها را پمپ های خلاء پیچ “خشک” می نامند . فناوری خلاء خشک در حال حاضر نیز به طور گسترده ای در صنایع شیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

تابع:

در یک پمپ خلاء پیچ ، دو روتور پیچ به هم پیوسته در جهت مخالف می چرخند . گازهای فرایند به داخل کشیده می شوند ، بین محفظه های سیلندر و پیچ محبوس شده ، فشرده شده و به تخلیه گاز منتقل می شوند. در طول فرآیند فشرده سازی ، روتورهای پیچ با یکدیگر یا سیلندر تماس پیدا نمی کنند. ساخت دقیق و حداقل فاصله بین قطعات متحرک ، این اصل کار را امکان پذیر می کند و علاوه بر این ، فشار نهایی پایینی تا ۰٫۰۱ میلی بار (مطلق) را تضمین می کند.

حفاظت از سیستم خلاء

بسته به گاز فرآیند ، پمپ خلاء می تواند در معرض خطرات خاصی قرار گیرد. بنابراین مهم است که گازهای فرایند به اندازه کافی شناخته شده باشند تا این خطرات را به حداقل برسانند. اجزای مختلف اغلب مورد نیاز است ، که می تواند در طرف ورودی یا فشار نصب شود تا بتواند گاز فرآیند را بدون آسیب رساندن به پمپ خلاء منتقل کند.

کجا می توان از خلاء در فرآیندهای بسته بندی استفاده کرد؟

خلاء اغلب در فرآیندهای بسته بندی و در تولید بسته بندی نقش اساسی دارد. بسته بندی را می توان با استفاده از تکنیک های خلاء به طور م andثر و دقیق تشکیل ، ترموفرم و پوشش داد. همچنین می توان آن را به وسیله جاروبرقی جابجا ، حمل ، باز و آب بندی کرد. در طول فرآیند بسته بندی ، کالاهای بسته بندی شده را می توان با کمک خلا تغذیه و درج کرد.

استفاده از خلاء در بسته بندی مواد غذایی به تازه ماندن غذا به مدت طولانی – بدون افت کیفیت کمک می کند. استفاده از MAP (بسته بندی اتمسفر اصلاح شده) برای محصولات غذایی تازه ظاهر ، طراوت و طعم را حفظ می کند.

کدام محلول های خلاء بوش مخصوص کاربردهای بسته بندی مناسب هستند؟

پمپ های خلاء سری R 5 مولد خلاء ایده آل برای بسته بندی هستند. آنها از اصل ثابت شده پره دوار استفاده می کنند و به عنوان “پمپ خلاء بسته بندی در درجه برتر” در نظر گرفته می شوند.

ما همچنین فناوری عاری از روغن را برای طیف وسیعی از کاربردهای بسته بندی ارائه می دهیم-مانند پمپ های خلاء پنجه مینک بسیار کارآمد و پمپ های خلاء پره گرد دوار خشک از سری Seco. به عنوان مثال ، پمپ های خلاء مینک برای حمل فویل که کیسه لوله ای را در طول فرآیند بسته بندی ایجاد می کند ، استفاده می شود ، در حالی که پمپ های خلاء Seco عمدتا در فرآیندهای جابجایی یا نگه داری استفاده می شوند.

مثالهایی برای استفاده از فناوری خلاء Busch در بسته بندی:

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱)مشاوره و خدمات فنی پمپ وکیوم ؟
۲)ویژگی پکج های وکیوم آبی ؟
۳) تعمیر و راه اندازی وکیوم پمپ؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد پکیج وکیوم پمپ روتاری؟
۶) ویژگی های پکیج پمپ وکیوم آبی؟
۷)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۸) ویژگی های وکیوم پمپ بوستر؟
۹) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۱۰) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]