[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-8710g’ admin_preview_bg=”]

پکیج وکیوم روغنی روتاری

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پکیج های پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

پکیج وکیوم روغنی روتاری عملکرد خلا قابل اطمینان را در یک سیستم استاندارد و از پیش مهندسی شده ارائه می دهند که از روغن به عنوان مایع آب بند به جای آب استفاده می کند. بسته های روغن بندی شده مستقل هستند ، هزینه های مصرف و دفع آب را حذف می کنند و می توانند با آب به سطوح خلاء بالاتری برسند.پکیج وکیوم روغنی روتاری ۲AV2 ساخته شده در اطراف پمپ وکیوم حلقوی مایع ۲AV2 ، برای فرآیندهای عمومی صنعتی طراحی شده اند و به راحتی قابل افزایش هستند تا نیازهای رو به رشد شما را برآورده کنند.

چرا پکیج وکیوم روغنی روتاری؟

یکی از بهترین ویژگی های پمپ حلقه مایع این است که می تواند با بسیاری از مایعات مختلف به عنوان مایع آب بند عمل کند. مزایای یک سیستم آب بندی مستقل از روغن نسبت به یک سیستم آب بندی سنتی سنتی عبارتند از:

در قلب سیستم پکیج وکیوم روغنی روتاری یک پمپ حلقه مایع مقاوم NASH وجود دارد که شناخته شده است چندین سال خدمات قابل اعتماد را ارائه می دهد ، حتی در سخت ترین مراحل. سیستم حلقه مایع مهر و موم شده در برابر حمل و سایش بیشتر تحمل می کند و عملکرد آرام را فراهم می کند. روغن برای روانکاری مورد نیاز نیست ، به این معنی که می تواند در فواصل بسیار طولانی بین تغییرات روغن کار کند و به راحتی بیش از ۱۰،۰۰۰ ساعت بدون زمان خرابی کار می کند. گذشته از تعویض دوره ای روغن و فیلتر ، سیستم می تواند سالها بدون تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده کار کند.

طراحی شده برای فرآیندهای صنعتی:

سیستم های پکیج وکیوم روغنی روتاری ما برای فرآیندهای عمومی صنعتی در اطراف پمپ خلاء حلقه مایع ۲AV2 متمرکز شده است. این واحدهای تک مرحله ای بین ۹۵ تا ۳۴۰ ACFM (160 تا ۵۸۰ متر مکعب در ساعت) ارائه می دهند و برای استخراج و پمپاژ کلیه گازهای خشک و مرطوب ، عمدتا مخلوط های هوا و هوا/بخار ، در مواد شیمیایی ، غذا و نوشیدنی و سایر موارد استفاده می شود. فرایندهای کلی صنعتی

طراحی همه کاره:

هر سیستم مستقل با تمام اجزای مورد نیاز اصلی عملکرد شما کامل است. ما همچنین طیف گسترده ای از کنترل های اختیاری از جمله سوئیچ های هشدار ، کنترل پنل ها و بسته های کاملاً ضد انفجار را ارائه می دهیم.

ما می توانیم سیستم را مطابق نیازهای خاص شما سفارشی کنیم. پمپ تنها دارای یک قسمت متحرک است و هیچ فاصله ای محکم یا تماس فلز با فلز ندارد. این به بسته حلقه مایع مهر و موم شده روغن اجازه می دهد تا مزایای پمپ های چرخشی یا پیچ را بدون معایب آنها ارائه دهد.

راه حل های استاندارد ، نصب را ساده می کند.
نصب خود را با یک سیستم بسته بندی شده از نش ساده کنید. سیستم های مهر و موم شده با روغن از پیش طراحی شده با تمام اجزای لازم مونتاژ و لوله گذاری می شوند. یک سیستم کامل دریافت می کنید که آماده نصب است.

راه حل های استاندارد به سادگی نصب:

به عملکرد بالاتر یا سفارشی سازی بیشتر نیاز دارید؟ برای بحث در مورد گزینه های سفارشی و مهندسی شده با ما تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی آسان پکیج وکیوم روغنی روتاری؟

GardnerDenver Nash یک ضربه محکم و ناگهانی است. به سادگی سیستم را به فرآیند خود متصل کرده و یک اتصال الکتریکی ارائه دهید و آماده حرکت هستید. بیش از ۱۰۰ سال است که Gardner Denver Nash پیشرو در طراحی ، ساخت و کاربرد سیستم های خلاء حلقه مایع است. هیچ کس نمی تواند با تخصصی که ما ارائه می دهیم مطابقت داشته باشد. مهندسین فروش و برنامه های کاربردی ما آماده اند تا با نیازهای خلاء و گاز فشرده به شما کمک کنند. اعم از بسته بندی بسته بندی شده استاندارد turnkeyoil یا طراحی کاملاً سفارشی ، نش راه حل را برای شما دارد.
Global Support Gardner Denver Nash دارای یک شبکه کامل جهانی فروش ، خدمات ، تولید و بسته بندی است. فرقی نمی کند کجا باشید ، ما منابع موجود در پشت محصول خود را داریم و از نیازهای شما فراتر می رود. با استفاده از یک پمپ دو مرحله ای روان کننده در یک سیستم روغن بندی شده ، می توان به سطوح خلا کمتر از ۱۰ Torr (29.6 “HgV) دست یافت. ارزش هنگامی که قیمت خرید اولیه را در نظر می گیرید ، سرمایه گذاری بازگشتی ، شبکه خدمات جهانی ما و پشتیبانی متخصصان مجرب را … نمی تواند برای ارزش گاردنر دنور نش را شکست دهد.

دلیل استفاده از پکیج وکیوم روغنی روتاری؟

اگر فکر می کردید که نمی توانید هزینه آب مربوط به کارکردن پمپ حلقه مایع را بپردازید … دوباره فکر کنید. یکی از ویژگی های شگفت انگیز پمپ حلقه مایع این است که می توان آن را با انواع مختلف مایعات کار کرد. یک سیستم آب بندی مستقل دارای مزایای متعددی نسبت به یک سیستم آب بندی سنتی معمولی است. • هزینه های مصرف و دفع آب را حذف می کند و در هزینه شما صرفه جویی می شود.

• یک سیستم آب بندی شده روغن به شما امکان می دهد تا به سطوح خلا بیشتر از آب برسید. در بسیاری از موارد ، عامل محدود کننده خلاء می توانید فشار بخار آب آب بند باشد. ترکیبی از سطح خلاء و دمای کار می تواند باعث تبخیر آب آب بند شود. بسته های نفتی ما از روغن مهر و موم با فشار بخار بسیار کم استفاده می کنند ، به این معنی که در حالت مایع-حتی در دمای بالا-باقی می ماند ، بنابراین ظرفیت پمپ و سطح خلاء نهایی را به حداکثر می رساند.

به بسته بندی را می توان در دمای بسیار بالاتر با روغن نسبت به itcan با آب مورد استفاده قرار داد و به بخار اجازه می دهد بدون تراکم از طریق پمپ عبور کنند. برخی از گازهای فرایندی ، مانند CO2 ، در آب محلول هستند و می توانند با افزایش سطح سیستم ، ظرفیت پمپ را از بین ببرند.

با سیستم های آب بندی شده روغن ، بسیاری از این گازها بی اثر می مانند و این مشکل را کاهش می دهند. اجازه پردازش بدون آب با پمپ حلقه مایع را می دهد. در صورتی که مقدار کمی آب در تماس باشد ، سیستم آب بندی شده محلول را ارائه می دهد.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱)مشاوره و خدمات فنی پمپ وکیوم ؟
۲)قطعات یدکی پمپ وکیوم ؟
۳) پمپ وکیوم روغنی پیستونی؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد پکیج وکیوم پمپ روتاری؟
۶) ویژگی های پکیج پمپ وکیوم آبی؟
۷)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۸) ویژگی های وکیوم پمپ بوستر؟
۹) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۱۰) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]