[av_textblock size=” font_color=” color=”]

گیربکس شافت مستقیم

گیربکس های شافت مستقیم با مزایای راندمان بالا , ابعاد حداقل , قابلیت نصب و استفاده آسان و بهره دهی مطمئن و بدون مشکل جایگزین بسیار مفید تری برای مبدل های سرعت مانند(زنجیر , جعبه دنده باز , تسمه , قرقره) که بسیار حجیم نیز هستند می باشد. از این رو در طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط انتقالی و جابجایی و تغییر مواد , استفاده بسزایی دارند.

الکترو گیربکس شافت مستقیم دور متغییر

این الکترو گیربکس ها مکانیکی (ذغالی) که با تغییر دور خروجی بصورت خطی به سازندگان و استفاده کنندگان ماشین آلات این امکان را می دهد که در محدوده دوری (مینیمم- ماکزیمم) خاصی بتوانند به دورهای ثابت یا قابل تغییر خود دست یابند.

موارد مصرف:
گیربکس های دور متغیر در صنایع تولید قطعات پلاستیکی، ماشین های نخ ریسی، رنگ رزی های نخ و پارچه، کارخانجات تولید نوشابه، ماشین های سیم پیچی اتوماتیک، انواع نوار نقاله ها و نوارهای خطی حمل کننده مواد و ماشین های بسته بندی اتوماتیک و دستگاه های سنگبری و غیره کاربرد دارد.

راهنمای بکار گیری گیربکس شافت مستقیم :
گیربکس باید محکم به یک پایه مسطح پیچ شود تا ارتعاش ننماید . اگر احتمال ضربه یا بار بیش از حد و یا گیرپاژ می دهید حتما از کوپلینگ استفاده نمایید.برای جلوگیری ازاکسیده شدن و گیرپاژ قطعات قبل از نصب سطوح مورد نطر را تمیز و گریس کاری نمایید . در فواصل زمانی منظم سطح روغن را بازرسی و روغن را پس از 4000 ساعت کار تعویض نمایید و اگر از روغن ترکیبی استفاده می کنید بعد از 8000 ساعت کار روغن را تعویض نمایید.در صورتی که قرار است گیربکس در هوای خیلی مرطوب به مدت زیاد بماند بهتر است آن را پر از روغن کنید طبیعتا برای راه اندازی مجدد گیربکس سطح روغن را به مقدار مطلوب برسانید.

[/av_textblock]